= megint otthon I.: esküvők (08.24.P-08.25.Szo)

SzZs és András, emlékszünk rájuk a történet elejéről,
összeházasodtak.
ottlenni evidencia.
zenélni szintúgy.
a négyszínben világító üvegbigben (ajándékba) nemkülönben...


lehulló rózsaszirom
.
.
.

Ákos meg Dórika is beadták egymásnak a derekukat.


tegnap voltam az esküvődön elhangzott először "élesben"
.

szeretem az ilyen csoportképeket...
.

szegény kissráccal viszont csúnyán elbántak...
.

barabás olyan szépeket ÍR rólam, hogy többekközt ennek köszönhetem, hogy a cég rendszeres newsletterébe az érkezésemről tájékoztató cikk mellé EZ a kép lett az illusztráció ( mellesleg több tanú egybehangzó álláspontja, hogy a képeket Boti készítette, de annyira jók, hogy néha én is azt hiszem, hogy én csináltam, szóval tökéletesen megértem, ha ez nála így átcsúszott álomból emlékbe... :) )
és még annyi minden mást (pl az itt alább következő pillanat emlékét is),
köszi, köszi barabás...
.

a doktornő elvállalt.
.

Ata is jön, októberben.
s most már lesz hol laknia.
párhuzamos történetek...
.
.

Nincsenek megjegyzések: