= zs látogatóban (11.16-18.P-V)

.
.
.
.
zs itt töltött egy hétvégét, amibe nem sok fér, de a kulcshelyekre azért eljutottunk, mint pl camden market, egy súlyos és nagyon tanulságos ausztrál farewell-házibuli Alessandroval, és a híres Abbey Road zebra.
(( ja és elmentünk moziba is, de bár ne tettük volna... az into the wild ugyanis az a fajta film, aminek a trailer-e egy önmagában izgalmas, élvezhető, kerek kis alkotás, ám magához a filmhez semmi köze. lehet hogy azért volt unalmas, mert megtörtént esetet dolgoz fel? nem hiszem. de ránézésre a főszereplő színész sokkal szimpatikusabb volt, minta az a szerencsétlen, akit megszemélyesít... (aki kivonul a civilizációból stoppal, teccikérteni, stoppal, és egy elhagyott buszban lakik, buszban, teccikérteni, távcsöves puskával vadászgat, de benéz egy bogyót a növényhatározóban, majd később éhenhal, mer nem tud úszni.. részvétem, amúgy. )
aki teheti hagyja ki. én szóltam. ))
.
.
.

szobám zs szemével.
a posh parti után a limuzincsomogtartóba győmöszölődés elől megmentett lufi hónapok óta jól tartja magát a csilláron...
.
.

gyönyörű volt, ahogy a macskatest egyenes vonalban egyenletes sebességgel áthaladt a bokron...
áthatás - színtiszta geometria...
.
.
.

e camdeni kisállatkereskedés kirakatában zárástól nyitásig két óriási Gumbie Cat tesztelte a boltban kapható termékeket. egyre jobban értem Webbert.
.
.
.

alarmsystem
.
.

a zebra (jobbra) televolt japán turistával, meg nem is vagyok én tribute zenekar, szóval csak átkelek 20 méterrel arrébb, míg egy kamion úgyis feltartja a forgalmat
.
.

látványosság
.
.
.

a nagytestvérek köztünk vannak. hihetetlen hogy itt még a függönymögül kukucskálás is intézményesítve van...
.
.
.

zs és én egy hotel bejáratában
.
.
.

erről az itten szokásos szoknya+térdharisnya+csizma népviseletről már rég meg akartam emlékezni valami olyasféle sztereotíp megjegyzés formájában, hogy a "a brit lányok nem fázósak"... a Primrose Hill-ről széttekintés közben zs-nek sikerült megörökítenie egy vacogó combpárt (a kedvemért), jeges szél, 5 fok, vízszintes szemerke.
.
.
.

zs-nek nem jött be a népviselet, így idemenekültünk
.
.
.

rengeteg kicsi színes kéményt láttam...
.
.
.

Nincsenek megjegyzések: