= Edinbourgh városnézés 2. (10.21.V)

.
.
.

heló cicus
.
.

főutca
.
.

egyfolytában a gyaloggaloppban éreztem magam, vártam, hogy egy hatalmas kéz rám mutasson. állítólag valahol a környéken forgatták.
.
.

befejezetlen emlékmű
.
.

vandálok
.
.

közszeméremsértő, tréfából mímelt fajtalankodás egy kistermetű, fogatlan oroszlánfejet mintázó korlátoszloppal. nyilván a nyelve ihletett meg. ami volt neki.
(videót most nem linkelnék, bár igazán remek kis alkotás, Demeter kitünő rendezői munkáját dícséri.
akit vonz az ilyesmi, keressen rá, hátha. pfuj.)

.
.

temető, Pirinek, sok szeretettel.
.
.

ilyet láttam
.

ilyennek láttak
.
.

nincsen skócia duda nélkül
.
.

skóttá változtatott egy pudding
(vonatkozó MPFC jelenet nyolcmásodpercben ill. kifejtve)
.
.

vár
.
.

vár
.
.

vár, közbe lassan szürkül.
a kerékpáros úr hamarosan megszólít, hogy lassan induljunk, mer zárnak. ez amúgy anglia szerte mindenütt így van. vigyáznak a parkjaikra.
.
.

ez a sapka Bencének is hülyén állt.
.
.

fáradt ciderezés...
.
...után még benéztünk egy pubba, ahol egy helyi lány adta elő a dalait helyieknek, így kultúrálisan kissé kirekesztettnek éreztük magunkat (amivel nincs baj, kb ahogy ők érezték volna magukat mondjuk egy bérczesi robi koncerten (köszi kishell...) )
aztán Lombos meló után volt olyan kedves hazafuvarozni bennünket, valamint később kb 1,5 óra alvás után, hajnalban engem ki a buszmegállóba.
dícséretben részesítem! :)
.
.
.

Nincsenek megjegyzések: