= Vacsi, Lilkó, Vilkó (11.07.Sze est)

.
.
.
.
levélrészlet:

"... az van, hogy ludasmatyinak tegnap már nem volt mosoly az arcán, mikor aszonta "we need to talk about that", pedig épp csak a replőjegyátiratás lehetőségeit kutattam, aztán lekaccsoltam a brózert egész napra, és végül nem lett semmi, csak dolgozás. de asszem ez volt az utsó figy. [...] nem jön, ahogy hónapokkal ezelőtt spontán beterveztük, lesz ami lesz, mer mostanáig húzta a költözést, és ezt ma délután találta ki, spontán. :( lett ami lett. Barbi meg itt volt tegnap, de Veronique-ot (Quebec) kellett betanitania, én meg Viktorral és Lilivel mentem Charlatans koncertre, ma meg már nyúljorkba ragadták az izlandiak... ugyhogy lett egy jó kis üres 7VG-m, talán majd blogni is jut idö. most meg rohanok, mer lilkó meg vilko vár, megyünk bekapunk valami indiait... vicces hogy itt vannak ..."



nem masala, wagamama ua.



szép leves
.
.

Lilkó, Vilkó
.
.

készül a dokumentáció
.
.

cseréljünk helyet, mer te jobbkezes vagy én meg bal
.
.

szóval nagy az egyetértés, jó látni az ilyet, komolyan.
.
.

a 17-es számú desszert
.
.

Nincsenek megjegyzések: