~ 31. (09.01.H)

31. éves lettem (én, de jó egy év múlva szavalhatok). pom. pom-poropom-pom. kaptam csokitortát az irodában a kollégáktól. és volt egy remek ötletem. lakótársnőm meg azt mondta süt nekem tortát holnapra (ejnye, hogy nem szóltam előbb). én meg majd hozok egy üveg kanadai száraz fehéret, arra még talán futtya. megbeszéltük a házirendet és hétvégén felfúrjuk a polcokat - szóval csupa jó dolog van. megyek is aludni.
(P.S.: szegény háromezerforintos NBK-SzPiri-féle fényképező úgy tűnik végleg feladta, illetve már több a macera vele mint amennyire jó az ami kijön belőle, ha egyáltalán hajlandó bekapcsolódni... köszönjük szépen neki az eddigi közreműködést, mostantól új kamerára gyűjtök... ez az alábbi kép webkamerával készült, csak hogy valami legyen. :) jóéjt. )
.
.

.
.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hát soooooooooooooook boldogoooooooooooot Fodri dráááááááága:-))))))))

Csányi Levi írta...

mondtam skypeon is, de minél több, annál jobb - ugye. Buék