= Pickering (01.19.Szo)

.
.
az úgy volt hogy erdőbe akartam menni kirándulni, és a térképről jól látszik, hogy a nemzeti park határa Pickering nevű városkához esik a legközelebb. korábban többen állították hogy a gőzös télen is jár, azonban tévedtek. de mire ez kiderült már lekéstem a következő buszt is, így felfedező útra indultam a környéken.
.

itt még siettem, nehogy elmenjem az orrom előtt...
.
.

de kiderült hogy következő vonat február közepén indul
.

szépen felújított múltszázad eleji fíling...
.


a "dohányozni tilos" csak az összes bejáratnál volt kiírva,
egy olyan megjegyzéssel,
hogy esztétikai okokból nem ragasztották tele az állomást,
de lesz szíves mindenki tartózkodni.




talán a sssszzzz ihlette a tervezőt...

.



tégla



díjnyertes, az volt ráírva. Martin.
.

mechanikus váltó. itt kezdtem érezni, hogy ez játékvasút 1:1 méretarányban.
.
.

alkatrész
.
.

pedig felkészültek a télre...
(annak aki nem ismerné föl, ez egy mozdony elejére csatolható hajóorr.
megnézném, hogy halad...)

.
.

gyere, bújj ide tavaszig...
.
.
.

.


.

.

.

várrom is van



mennyi minden történhet... télleg csoda hogy élünk. csoda.
.
.

zárva vár
.

lőrés, szó szerint.
.
.



és lehet biciklit bérelni és van erdei akadálypálya





(nem én voltam)





haltelep
.

környezetbarát villanyoszlop.
.
.

Nincsenek megjegyzések: