T (01.17.P)

boldog januartizenhetediket kivanok mindenkinek. azvan hogy athelyezodtem egy honapra egy kis epitesz irodaba Yorkshire-be ami eszakkeletanglia es nincs net a hotelban de persze ez csak kifogas mer az irodabol is foltolthetnem a dolgokat csak megint huzom halasztom ahogy szoktam meg a bongeszo is bena volt eddig (mindegy). ami rosszabb hogy nincsen skype se ilyenkor erezni mennyire jo hogy amugy van. szoval ebben az ertelemben kicsit szamuzetes ezmost de neha ilyenis kell meg amugy regi alom megvalosulasa ittlenni. szoval hamarosan varhato egy beszamolo december utolso heterol amit izlandon toltottem meg arrol hogy milyen a videki anglia. mara terveztem dehat mara sokmindent terveztem peldaul replojegyem is van budapestre de luton airport innen 4 ora meg 4 ora vissza az pluszegy munkanap ugyhogy elhalasztottam ezt most inkabb pedig hianyoztok tenyleg. puszi.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

- Itt vagyunk, mert Boldog Csütörtököt akartunk neked kívánni - mondta Micimackó. Párszor ki-be járt az ajtón; mégis, ki kellett próbálni, biztos-e, hogy éppen olyan jól ki tud majd jönni, ahogy bement.
- Mért, mi különös van azon, hogy csütörtök van? - kérdezte Nyuszi. Mire Micimackó elmagyarázta a dolgot. Nyuszi, akinek mindig Rengeteg Fontos Dolga volt, csak annyit mondott:
- Én azt hittem, hogy csakugyan valami komoly dolog hozott ide - mire persze leültek, és azért kaptak valamit. Nemsokára Micimackó és Malacka újból felkerekedtek, most hátulról kapták a szelet, nem volt olyan nagy a baj.
- Nyuszi csöppet se buta - mondta Micimackó elmélyedve.
- Úgy van. Okos - vélte Malacka.
- Esze, az van neki.
- Van neki - vélte Malacka. - Esze, az van neki.
Mire hosszú hallgatás következett.
- Úgy vélem - mondta Micimackó -, ez az oka annak, hogy soha semmit meg nem ért.