= Scarborough (01.12.Szo)

.
.
.
Are you going to Scarborough Fair?

hát.. igen. íme:
.
.
.

téli álmot alvó távolkeleti élményparknál tett ki a busz
.
.

tönkbagoly
.

határozottan az az érzésem hogy a legtöbb park
elhagyott régi temetőbe torkollik
(Pirinek, sok szeretettel...)
.
.

jobbra épp golfoztak, mikor a hegytetőről megpillantottam az északi tengert (és megkaptam az smsed)
.
.

hát nem is kell többet mondani...
.
.

kutyasétáltató hely továbbá sandy beach
.
.

.
.

korlátnak lenni
.
.

felér
.
.

amikor az építés alatt levő szerpentinnek csak az egyik vége van lezárva. de az dulván...
.
.

kikötő, kaszinók. pénznyelő addikt gyermekek, anyák és nagymamák.
.
.

és azok ott ketten nem tévedés, januárban, az északi tengerben. talán fogadásból.
.
.
.
.
.
.
aztán arról már nincs kép, de találkoztam egy utcazenésszel (busker), aki mikor zenés kocsmák felől érdeklődtem meginvitált a távolkelet Jimmy Hendrix-ének turnézáró koncertjére. A Cellars csak belülről pince, kívülről rendes bejárata van az utcáról. később egy szemközt lakó bluesbácsitól megtudtam, hogy a hely és a név még abból az időből származik, mikor az út helyén patak folyt a tengerbe. akkor a talajszint is följebb volt...
a koncert nem is volt rossz, ahhoz képest, hogy közönség a rendelkezésre álló amúgy nem túl nagy térfogatot légmentesen kitöltötte. sajnos nem maradtam végig, mert tízkor indult az utolsó busz vissza, pedig biztos kalandos éjszaka lett volna...
.
.
.
.
.

Nincsenek megjegyzések: